Tuesday, March 16, 2010

Rindu :')

Sayang sayang Yaa :')

Syira : sayang, jangan sedih sedih lagi pasal result tu eh? baru test oh ni, lagipun tu satu subject je kan. em biar je. and and Ya tahu subject lain mesti Syira boleh buat kan? Ya rindu Syira cakap 'penseeeeel box' HAHA ILOVEYOU

Elya : Ha kau ni Elyajijik kau tk habis habis kan? haha, makin sweet dah aku tengok haiyaa. tp tk boleh buat ape lah kan. Si Paleeeeeena kita tu nampaknye mcm dah kalahkan kau dgn monyet kau tu je.hahahahaha, p/s : Haziq! baik kau buat korang punye relationship lagi sweet dr Paleena, karang tak pasal Elya nangis pulak. HAHA ILOVEYOU

Far : wah, budak paling happy wlaupun ada bulu hidung yang amat banyak. hahahahah Acab, kau tk sedar ke yg bini kau ni ada byk bulu hidung? hahhahahha. nasib kau pakai apa kejadah ntah aku pun tk thu,yg boleh kurangkan bulu hidung tu *keningkening, hahaha. semoga lah kau dan Si Acab berbahagia sehingga ke akhir ayat. aku tknk aminkan HAHA ILOVEYOU

Eva : betul lah Eva, Ya memang rindu Eva cakap YA COMEL (: eh eh asal YA COMEL ni huruf besar? haihh, saje je tau keypad ni. jgnlah bgthu semua org yg Ya ni comel ,tk baik menunjuk ni, amalan tk baik *tounge out hahahhaha bodoh. HAHA ILOVEYOU

Nisa : Nisa, kan Ya dah cakap makan byk byk, kan dah demam? *wait,ape kena mengena makan dengan demam? ha Ya tahu ya tahu, mcm ni ceritanya. bila ovum jumpa sperm jadilah... Eh, ape aku cakap lagi ni? dah la dah la, tutup topic HAHAHAHA ILOVEYOU

Hishh, sumpah rindu semua orang, tk thu nk ckp mcm mne lagi, rindu Izzat bila dia melawan aku. kata kasut aku kasut boyan. eh HELLO! lawa je aku tengok hahahahhahahaha *tknk mmngalah pdahal dah malu. Rindu Zahran abang long kita dlm clss, PEMALAS! gunting kertas pun nak 'mak orang' buatkan. haiyoo mmg tak lah aku nk buat -..- haha.Epul Ya rasa nk sepak sbb merajuk tak pasal bila Ya tulis nama dkt jadual yg dia bagi tu.sengaja kau kan nk kenakan aku? taik! haha.Aniess msti tk habis habis dgn Korea dia tu, haiyoo.ape nama mamat tu? Lim Ku Jou? ke Sarat Kumar? eh tu clssmate kita, hahahhahahah salah doh -,- sorry sorry and yg lain jugak.semua Ya rinduu

I Miss You Guys so damn fucking much :') Tkcre please do remember me, Iloveyou


No comments:

Post a Comment